Onderhoud      

Sorry no English version yet..


Electrische Raambediening  
Controleer:

De kabel op enige beschadigingen, zoals rafels. Verder mogen de geleide wieltjes niet versleten zijn en goed draaien.

 

Het schema voor het kabelverloop staat hiernaast.

Het wieltje (2) is het stelwieltje om de kabel op spanning te brengen. De klem A heb je ZEKER nodig!! Een keer is het me gelukt zonder maar daarna dus niet meer. 
Je kunt hem ook zelf maken met 2 hoekprofieltjes, deze waren verstelbaar. Ik weet niet waar ze oorspronkelijk voor waren, maar werkt goed.
De imbusbout waar de kabel doorheengaat, met de rubberringen (6) en het busje (7). Zet de ruit niet gelijk vast, probeer eerst enkel malen op en neer om de eindpunten te checken. De ruit moet goed sluiten, sluit hij net niet helemaal kijk dan even bij het laatste plaatje of de eind aanslagen wel goed staan.
Een uiteinde 1/4 slag, het andere 3 1/2 slag. Dan staat de ruit in de laagste stand. Mocht de schakelaar anderom werken kun je die gewoon omdraaien. De draden uit de motor hebben ook identieke kleuren, dus die omdraaien of de schakelaar in het dashboard.
De stift 12 moet tegen het uiteinde 1 komen in de hoogste stand. Zoniet kun je aanslagen (1) verstellen.
   

Casy@cistron.nl